Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Aquatlantis Biobox 2 Compleet filtersysteem

85% van klanten

bevelen dit product aan

24 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Josiane
1 berichten
josiane fr
Hallo,Is het verwarmingselement verwijderbaar? Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De verwarmingseenheid is niet verwijderbaar. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Jean-baptiste
1 berichten
jean-baptiste fr
hallo, ik heb een aquarium van 200L, welke verwarming moet ik gebruiken zodat het past in de biobox 2
Anais
1 berichten
anais fr
Hallo, ik heb een aquarium van 120 liter met een bestaande bak voor het filtersysteem. Ik zou graag dit bak uitrusten met een filtersysteem. Kan ik de Biobox filter 2 gebruiken? Of raadt u een ander product aan? Alvast bedankt
Michel
470 berichten
michel fr
hallo, ik heb hem weggedaan omdat er geen kracht was, filtermassa dichtbij nul. Het is beter om een extern filter te hebben met meerdere stadia. Michel
mohammed
1 berichten
mohammed fr
Hallo,Ik heb een aquarium van 120 liter en ik wilde graag weten welk type pomp geschikt zou zijn voor de kit biobox2!!Bedankt.
Manuel
1 berichten
manuel fr
Goede dag, ik heb een aquarium van maximaal 200L en ik wil de biobox2 filter kopen, maar er zit geen pomp bij. Wat raadt u mij aan op uw website?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Wij kunnen u volgend artikel voorstellen: https://www.zoomalia.com/animalerie/pompe-submersible-easyflux-600-650l-h-p-28620.html Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Ludovic
1 berichten
ludovic fr
Zou deze filter goed zijn voor mijn aquarium van 250 liter? Wat is het verschil tussen het plaatsen van een interne filter of een externe filter? Met vriendelijke groet
geraldine
2 berichten
geraldine fr
en de pomp wordt aan de binnenkant gezet? welke kracht is nodig voor een aquarium van 200l
geraldine
2 berichten
geraldine fr
hallo hoe werkt het biobox filter, moet je een extra pomp bijkopen?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Onze bioboxen worden apart verkocht. U moet de pomp er zelf in doen. Met vriendelijke groet, Madeline van Zoomalia
emilie
1 berichten
emilie fr
Hallo, ik zou graag willen weten of de verwarming bij de biobox 2 is inbegrepen. De opmerking geeft aan van niet, terwijl de verwarming normaal gesproken wel in de presentatiedoos zit. Bedankt.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De verwarming is niet inbegrepen, zoals aangegeven op de productpagina. Met vriendelijke groet, Sandy van Zoomalia
Elaine
1 berichten
elaine fr
Hallo, ik zou graag willen weten of de biobox 2 binnenkort beschikbaar zal zijn. Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Dit product zou binnen 3 weken weer beschikbaar moeten zijn. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
KAREN
2 berichten
karen fr
Hallo, ik wil een OSAKA-aquarium van 310L, is het filtratiesysteem biobox 2 of 3 voldoende? Bedankt voor uw antwoord
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,Voor de Osaka 320 raden wij een filtratie aan met Fluval 405 of FX5.Met vriendelijke groeten,Het Zoomalia-team
aurelien
1 berichten
aurelien fr
Hallo, kunt u mij de afmetingen vertellen van de biobox navullingen (S, L of XS), voor dit type product biobox 2?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,Alle bioboxen zijn standaard. Het is enkel de hoogte (en dus de capaciteit) van de doos die verandert.Met vriendelijke groeten,Het Zoomalia-team
jean-luc
1 berichten
jean-luc fr
bonjourje voudrais weten hoe de biobox 2 filter zich vastmaakt aan de bak
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,De filter is voorzien van twee haken die een eenvoudige bevestiging mogelijk maken.Met vriendelijke groeten,Het Zoomalia-team

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.