Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Anticox HD Ultra - Capsules om gewrichtsmobiliteit te verbeteren

8 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Violetta
1 berichten
violetta fr
Bonjour, pour un York de moins de 5 Kg, quel dose par jour ? Une gélule ? Merci de votre réponse.
veronique
1 berichten
veronique fr
hallo voor een hond tot 20kg is het 1 capsule per dag en dit staat beschreven in de productomschrijving
Arnaud
1 berichten
arnaud fr
Voor honden en katten tot 20 kg is het één capsule per dag.
Mégane
3 berichten
mégane fr
Bonjour. Ma chienne de 15 ans souffre de douleur articulaire. Elle a également un cushing et est sous vétoryl 10mg. Ce complément à base de plante peut-il être utilisé ?
géraldine
1 berichten
géraldine fr
Hallo, Ik denk toch dat het belangrijk zou zijn om uw dierenarts te bellen en hem de samenstelling van de planten door te geven. Persoonlijk gebruik ik het sinds de operatie van mijn chihuahua aan de kruisbanden. Hij liep mank, maar na enkele dagen Anticox te gebruiken, stopte hij met manken. Nu geef ik het hem preventief. Ik geef hem Anticox in capsulevorm die ik openmaak en met het voer meng.
LAETITIA
19 berichten
laetitia fr
Kan ik de capsules combineren met zalmolie? Als een basistherapie voor mijn hond die gewrichtsproblemen heeft.
Eric
10 berichten
eric fr
Je le fais depuis longtemps, et pas de problème avec ma chienne. J'alterne également avec du cosequin. Depuis elle a une vie quasi normale, à part quelques fois des petites douleurs après les trop longues balades
Sophie
1 berichten
sophie fr
Oui aucuns soucis c’est naturel
Julie
1 berichten
julie fr
Bonsoir perso sur conseil de mon phytothérapeute pour mon chien j’utilise des extraits d’algues en complément ( résolution 3 ) avec anticox et des gélules de curcuma. C’est incroyable comment sa mobilité s’est améliorée. J’utilise maintenant ces 3 produits très complémentaires en continu, il a 11 ans c’est un golden retriever

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.