Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Anti-stress voor honden en verzorging

3 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Eliane
3 berichten
eliane fr


Kunt u mij vertellen of er een mild middel bestaat dat mijn kleine poedel, die niet van trimmen houdt, kan kalmeren? En het werk van de trimmer vergemakkelijken!! Ik heb gehoord dat alleen een dierenarts een mild kalmerend middel kan geven, alleen voor de duur van het trimmen!! Bedankt, ik wacht vol ongeduld op advies!!

Elodie
135 berichten
elodie fr

Hallo Eliane,

 

Wij bieden Zylkène aan dat veilig en langdurig gebruikt kan worden omdat het geen sedativa bevat. U heeft ook de Adaptil anti-stress halsband die kalmerende feromonen bevat voor de hond. Dit zijn zachte producten die uw metgezel kunnen helpen.

https://www.zoomalia.com/animalerie/Produit-et-materiel-premiers-soins-c-824-1.html

 

Aaien aan uw poedel en een gelukkig nieuwjaar voor u

Elodie van Zoomalia

Eliane
3 berichten
eliane fr

Bedankt voor uw antwoord, maar mijn trimster heeft me verteld over een medicijn dat je een uur voor het trimmen toedient om de stress te verminderen!! Maar ze heeft me de naam van dit medicijn niet verteld!! Ze zei dat ik bij de dierenarts moest zijn

Als het mogelijk is wil ik liever geen medicijnen langdurig gebruiken!!! Alleen voor het trimmen!!!!

Ik heb een homeopathisch geneesmiddel geprobeerd, nervosyl, maar helaas!!! Geen bevredigende resultaten gezien!!

Bedankt

Mijn kleine poedel heet NINA!!!

Elodie
135 berichten
elodie fr

Veel knuffels voor Nina :-)

Elodie van Zoomalia


Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.