Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

algen, slijm op glas en planten

1 réponse
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
DAVID
2 berichten
david fr


Hallo,

Ik heb een aquarium van 400 liter met zoetwatervissen zoals guppy's, molly silver, neonvissen, enz....

Sinds een maand heb ik last van slib dat zich afzet op de ruiten en op mijn planten, vergezeld van kleine slakken. Ik dacht dat het misschien aan mijn houten stam lag die ik vandaag heb verwijderd, ik heb al behandelingen tegen het slib geprobeerd maar niets werkt.

Ik vraag me af of mijn neonverlichting sterk genoeg is? 2 van 36 w van 120 cm.

Wat kan ik doen?

Met vriendelijke groeten

Jean-Pierre
404 berichten
jean-pierre fr

Hallo,

kun je de onderhoud vermelden die je uitvoert voor het aquarium, evenals de populatie en hoelang het al loopt, en ook de testresultaten (pH, nitraten, ...).

Aquariumvriendelijk.


Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.