Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

agressieve neonvissen onder elkaar

7 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
jean-luc
20 berichten
jean-luc fr


Hallo!


Ik heb in mijn aquarium vissen geïntroduceerd nadat het een maand heeft gefunctioneerd en beplant was, 7 Paracheirodon, 2 Pterophyllum scalare, 1 Xiphophorus maculatus. Deze laatste blijft constant verstopt, misschien omdat hij de enige van zijn soort is?


Wat betreft de 7 neons, die zijn agressief en achtervolgen elkaar de hele dag


Ik heb een nano-aquarium van 46l


Kunt u me helpen? Bedankt!




Jean-Pierre
404 berichten
jean-pierre fr

Bonjour Jean-Luc,

au secours : ton aquarium est un 46 l. donc même pas le volume mini; pour un seul scalaire. Quel est le profond imbécile qui t'as fait peupler ou laisser peupler ainsi ?

Quand aux néons, dans un volume normal ils se poursuivent tout le temps sans agressivité.

Tous ces poissons sont bien préparés pour une mort certaine.

Vas lire (sans te commander) le chapitre "Réalisation d'un aquarium".

Aquariophilie.   

jean-luc
20 berichten
jean-luc fr

oei! Je hebt me wel laten schrikken! Ik heb alleen maar de adviezen van de verkoper gevolgd en nadat ik de vissen had geïntroduceerd zei hij dat ik even moest wachten en dan andere kon toevoegen!

Toch bedankt!

Jean-Pierre
404 berichten
jean-pierre fr

Hallo Jean-Luc,

we proberen mensen in de goede richting te sturen om ze niet van de aquaristiek af te schrikken, omdat het doel van de meerderheid van de verkopers is om te verkopen om hun omzet te halen (gelukkig zijn er nog enkele uitzonderingen, maar dit is een uitgebreide discussie).

Na de informatie te hebben verkregen, kun je beslissen wat je wilt doen.

Zoals altijd sta ik, net als de andere aquarianen, tot je beschikking om je te helpen, omdat we allemaal ooit moeten beginnen.

Aquaristische groeten.

 

jean-luc
20 berichten
jean-luc fr

merci jean-pierre et certainement à une autre fois!

laurent
8 berichten
laurent fr

hallo iedereen, er is niets aan te doen, een verkoper zal altijd een verkoper blijven, helemaal mee eens met Jean-Pierre.

@hartelijk Laurent

gloriane
83 berichten
gloriane fr

hallo 

je populatie is niet geschikt probeer alles te verkopen wat mij betreft heb ik een 50 liter met 2 pristella maxillaris (rustige vis) en 4 guppy endler 3 vrouwtjes 1 mannetje dat is meer dan genoeg voor volumes zoals de onze.

 

 

jean-luc
20 berichten
jean-luc fr

dank aan iedereen!


Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.