Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Controlesysteem met afschrikkingsspray voor katten en honden PetSafe

5 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Jennifer
2 berichten
jennifer fr
Hallo, werkt de "PetSafe aanwezigheidsdetector afweermiddel voor katten en honden" 's nachts voor zwarte katten? Tot nu toe heeft geen enkele detector die ik heb geprobeerd mijn zwarte kat kunnen detecteren... (de detectoren spuiten wel op mij
Matthieu
1 berichten
matthieu fr
Hallo, NEE, het werkt niet 's nachts, in totale duisternis. Mijn grijze kat wordt absoluut niet gedetecteerd. Het is een eenvoudige bewegingsdetector, het detecteert op geen enkele manier warmte. De oplossing die ik heb kunnen vinden, is een rol keukenpapier (wit) te plaatsen, zodat wanneer mijn kat langskomt (en de luiken open zijn) het wel goed detecteert. Ik wil toch waarschuwen dat het geen volledig onschadelijk gas is.
Cassandra
1 berichten
cassandra fr
Hallo, werkt de detector ook 's nachts?
Lucas
1 berichten
lucas fr
Goedenavond! Ja, de detector werkt 's nachts. Het maakt gebruik van de warmte die de kat (of de mens
Diane
1 berichten
diane fr
Wat mij betreft, gebruik ik het uitsluitend 's nachts om te voorkomen dat de kat aan de slaapkamerdeur krabt.
Françoise
1 berichten
françoise fr
Hallo. Ja, de spray werkt 's nachts, behalve in het absolute donker is er altijd voldoende licht zodat het beweging kan detecteren. Ik gebruik oplaadbare batterijen, want met meerdere katten wordt het apparaat veel gebruikt en verbruikt het behoorlijk wat energie. Zeer effectief apparaat.

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.