Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

adviezen voor Yorkshire

6 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
sylvie
4 berichten
sylvie fr


hallo,

kan iemand me vertellen of kleine yorks veel blaffen en of opvoeding dit gebrek kan verhelpen, denkt u dat een york overweg kan met een cairn terrier?

bedankt voor jullie antwoorden

Sandra
261 berichten
sandra fr

Hallo Sylvie,

Wil je geen Pekinees meer ? Misschien heeft mijn beschrijving je wel bang gemaakt...

Wat betreft de Yorkhires, hij kan vrij blafferig zijn want ondanks zijn kleine formaat ziet hij zichzelf als een waakhond.

Het is een goede gezelschapshond, hij is zeer intelligent en toont een exclusieve genegenheid voor zijn eigenaar. Het is een slimme terriër, met een goed uitgesproken karakter. Je moet hem dus met vastberadenheid opvoeden.

Dus Sylvie, de keuze is aan jou!

Tot ziens!

sylvie
4 berichten
sylvie fr

hallo Sandra,

bedankt voor je antwoord, het is het algemene karakter van de Pekingees dat me bang maakt, ik heb een schattige Cairn en binnenkort een kleine Maltezer die minder dan 3 kg zal wegen, ik zou graag een derde hond willen, ik vind Yorks erg leuk, maar de meningen zijn zo verdeeld wat betreft het blaffen, ik ken er die kalm zijn en anderen die constant blaffen, waarschijnlijk door een gebrek aan opvoeding, maar dat schrikt me niet af, ik wil geen ruziezoekende hond, zoals een Chihuahua, misschien wordt het uiteindelijk een tweede Maltezer, maar ik vind het leuk om de rassen te mengen.als je andere rassen kunt aanbevelen, aarzel dan niet.

nogmaals hartelijk dank en een fijne dag. tot snel.sylvie

Sylvain
1 berichten
sylvain fr

Hallo Sandra,

om op je vraag te antwoorden, ik heb 3 Yorkshires thuis, 1 mannetje en 2 vrouwtjes en ik heb al 4 nestjes puppies gehad dus in totaal 14 baby's! En ik begin serieus deze schattige haarballetjes goed te kennen! Ze zijn erg erg gehecht aan ons hun baasje! Maar vanaf de leeftijd van 2 maanden of zelfs 1,5 maand door ervaring, weten ze ons al hun zielige gezichtje te tonen om kattenkwaad te verbergen! Maar onder hun schattige en trieste uiterlijk schuilt een mooie kleine deugniet die weet hoe ze hun charme moeten gebruiken, dus dat is waar je moet handelen! Ik weet dat het moeilijk is, we houden zoveel van hen, maar de Yorkshire is een ras waarmee je vanaf hun aankomst thuis firm moet zijn, omdat anders het resultaat is: herhaaldelijk blaffen rond de leeftijd van 7 maanden en natuurlijk hun hele leven, dominantie over hun baasje voor de bank en de voerbak, onmogelijk om ze vast te houden als er een knipbeurt rond de ogen of oren is, zeer gulzig hebben de neiging om meer te eten dan nodig, dus daarna te zwaar. Om overeen te komen met je Cairn Terriër, ik zeg ja zolang de loulou er al is voor de York, 2 energieke karakters dat is terriër voor beide is normaal, ik zeg dat het juist goed zou moeten passen om te spelen, rennen...! De Yorkshire is helemaal niet bang voor grote honden, uit ervaring heb ik 2 Leonbergers thuis, dit is een van de grootste hondenrassen en ik kan je vertellen dat het altijd mijn kleine mannetje York is die de wet stelt! (nu moet ik zeggen dat de Leonberger SUPER aardig is) daar ga je, als je nog andere vragen hebt, antwoord ik je, geen zorgen, fijne dag. (vergeet niet, stevig maar zacht)

Edwige
1 berichten
edwige fr
Ik heb altijd miniatuur Yorkshire Terriërs gehad, ik had een Fifi die onophoudelijk blafte, en dan enkele jaren later heb ik een schattige reu verkregen die je niet hoort, behalve als iemand aan de deur belt of klopt. Het hangt allemaal af van de opvoeding en de omgeving.
corinne
7 berichten
corinne fr

bonjour, j ai une petite yorkshire de 6 mois et demi, elle n aboie pas, sauf lorsque l un de mes deux autres chiens s approche trop près de sa gamelle,ils sont bien plus gros qu elle et pourtant elle les embete souvent lol

dès qu elle fait une betise, elle est tellement petite qu elle va se cacher sous le fauteuil lol

je vous conseille un yorkshire car ils sont vraiment attachants, gais et pleins de vie

a bientot

severine
2 berichten
severine fr
Hallo, ik heb een Yorkshireterriër van 5 maanden en ik wilde weten of het normaal is dat ze alleen donkerbeige is met een beetje zwart aan het puntje van haar staart. Kan het zwart op de rug nog komen? Na hoeveel tijd hebben ze hun definitieve kleur? Hartelijk dank

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.