Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies ACTI Vermi katten en honden, 60 tabletten

85% van klanten

bevelen dit product aan

5 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Isabelle
1 berichten
isabelle fr
Bonjour je le donne depuis longtemps sans souci à mes chiens.La seule fois où l’un d’entre eux a été malade c’est quand je l’ai donné en mangeant alors qu’il avait manifestement un parasite. Dans ce cas il est plutôt conseillé de leur donner en dehors du repas.
ISABELLE
3 berichten
isabelle fr
hallo, ik zou dit product graag aan mijn teefje geven, die, ik benadruk, geen wormen heeft. Moet ik haar de dosis geven die voor preventie is of die voor behandeling? Bedankt voor uw antwoord
Stephane
1 berichten
stephane fr
Hallo,Ik heb dit product aan mijn hond gegeven, een Staffie van 18kg en hij had alleen maar diarree gedurende 3 dagen. Hij kon het arme dier niet meer ophouden. Ik moest stoppen en teruggaan naar wat ik in de apotheek haalde, wat geen bijwerkingen had
Céline
1 berichten
céline fr
HalloIk geef de pillen preventief aan mijn katten gedurende 3 dagen elk kwartaal. Dus voor uw vraag, als er geen wormen zijn, is het preventief, dus 3 dagen.
Betty
1 berichten
betty fr
Dan kunt u dit product veilig aan uw dier geven en het werkt heel goed. Ik geef het aan mijn honden
Anthony
1 berichten
anthony fr
Ik begrijp de uitleg niet goed, hoe werkt het voor puppy's of kleine kitten? Als ik het goed begrijp is het een halve tablet per dag gedurende 3 dagen, wat 4 keer per jaar herhaalbaar is, een keer per seizoen. Dus ik geef een halve tablet dagelijks gedurende drie dagen, dus in totaal anderhalve tablet x 4 seizoenen. Als mijn hond 30 kg weegt, is het drie tabletten per dag voor 3 dagen, dat wil zeggen in totaal 9 tabletten vermenigvuldigd met de vier seizoenen. Kan iemand dit verduidelijken, alvast bedankt.

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.