Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies ACANA Adult Dog voor volwassen honden van alle rassen

95% van klanten

bevelen dit product aan

6 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Hélène
1 berichten
hélène fr
Bonjour, quelles croquettes conseillez-vous pour une chienne de 7-8 kgs stérilisée et un peu grasse ?
Véronique
1 berichten
véronique fr
Hallo, ik koop dit voer regelmatig (in zakken van 17 kg), maar ik ben vaak teleurgesteld als ik wil bestellen dat dit product niet op voorraad is op die dag!! Wat is daar de reden voor?? Bedankt voor uw antwoord
Camille
1 berichten
camille fr
Hallo,Hoeveel brokken zou ik moeten geven aan mijn 1,5 jaar oude shih-tzu die 4,5kg weegt, gesteriliseerd is en gemiddeld actief is? 60g? Bedankt.
Laurie
2 berichten
laurie fr
Mijn 10 maanden oude Maltezer wordt binnenkort gesteriliseerd, moet ik hem verplicht specifieke gecastreerde hondenvoer geven? Moet ik hem ook puppy brokken blijven geven tot de leeftijd van 12 maanden, of moet ik overstappen op volwassen hondenvoer? Wetende dat mijn keuze voor voeding op producten zoals Acana valt. Ik vermeld dat mijn hond actief is. Bedankt voor uw verduidelijking.
DOMI
2 berichten
domi fr
Hallo, ACANA = zeer goede keuze, ik koop het al jaren, het zijn hoogwaardige Canadese brokken, in vergelijking met andere merken voor dezelfde prijs, de ingrediënten zijn van kwaliteit, ik raad u niet aan om hem light of andere vleesverarmde brokken te geven, natuurlijk vet maar vol met andere dingen, ze zijn over het algemeen droger en veel minder gewaardeerd door honden, kijk eerder naar de aangegeven dosis voor zijn gewicht en op de aangegeven schaal, geef de minimale dosis.. Trouwens, ik geloof dat bij ACANA, geen light is! U heeft ook een zeer hoogwaardige brok, van dezelfde fabrikant als ACANA dat is ORIJEN, ze zijn een tikkeltje duurder, maar de kwaliteit is er, vlees van humane consumptiekwaliteit, geen granen.. Voor een Maltezer zal het voer u niet ruïneren, u kunt zich premium brokken veroorloven..
dominique
1 berichten
dominique fr
is acana adult geschikt voor Duitse herders en Witte Zwitserse herders tussen de 2 en 3 jaar oud? bedankt voor uw antwoord vriendelijke groeten
Malory
2 berichten
malory fr
Goedendag, ik zou graag willen weten of deze brokken kip bevatten a.u.b., want mijn hond kan er niet tegen. Alvast bedankt voor uw antwoord

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.