Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Aankoop Vechter

4 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
genevieve
161 berichten
genevieve fr


hallo,

Waarom zou je niet beginnen met een natuurlijk aquarium? Heel weinig onderhoud nodig in dit soort bakken: http:/aquariophilie-simplement.blogspot.fr/search/label/D%C3%A9buter%20facilement

 

 

Jean-Pierre
404 berichten
jean-pierre fr

Goedenavond,


ik kende dit genre niet, maar op het eerste gezicht van de verschillende artikelen is het een echt speciale tak van de aquariumhobby; maar kan men in deze gevallen nog steeds spreken van aquaristiek?


Kamerplanten geven ook zeer goede resultaten, maar je moet er wel voor zorgen!


Aquariumgroeten.


 

genevieve
161 berichten
genevieve fr

"Ik kende dit soort niet, maar bij het eerste gezicht van de verschillende artikelen, is het een echt speciale tak van aquaristiek; maar kan je in deze gevallen nog steeds spreken van aquaristiek?"

 

  Ik denk dat ja, we het aquaristiek kunnen noemen, maar op een andere manier, en bovendien maakt het je meer zin om een aquarium zo te zetten omdat het qua budget voordeliger is, minder materiaal te kopen ...  Het on derhoud is niet zo belangrijk omdat je gewoon water moet toevoegen wanneer het verdampt is, 30% water 2x per jaar moet veranderen, etc. En ik kom terug op het poubellarium, de vissen die in poubellariums geboren zijn, komen altijd mooier tevoorschijn, de waterkwaliteit hoeft niet te worden gecontroleerd in dit soort aquariums, etc ...

Het enige is dat je het ABSOLUUT moet planten!!!

Daarom heb ik de link voor Lucile gepost, zij die op zoek is naar een aquarium dat zich bijna zelf kan beheren.

Je hebt dus nodig:

- een bak van 20 tot 40 l

-een lamp

- een luchtpomp

- een zand van kwarts (als je planten wilt plaatsen die een voedingsrijke bodem nodig hebben, gebruik dan Manado)

- Veel planten (bekijk de partijen planten op ebay, niet erg duur, of zet je eigen planten neer)

- een verwarming

Wacht 2-3 weken

Plaats je vechtervis ^^

Voor onderhoud tijdens de vakantie, zou iemand nog steeds moeten komen om water bij te vullen en te zien of de vis het goed doet, maar ik vind dat je met zo'n installatie je vis mee zou kunnen nemen, nietwaar?

En zet een aparte voedseldispenser, tenzij je natuurlijke aquarium zelf levend voedsel kan produceren, daarom moet je goed informeren en op andere sites kijken.

 

fijne dag

Jean-Pierre
404 berichten
jean-pierre fr

Goedenavond A.P.,

de Betta Splendens is net als iedere andere vis, dus hij heeft de juiste verzorging nodig anders MOET JE HET NIET DOEN!!!

Aquariumhouden moet op de juiste manier gebeurd worden, anders moet je het niet doen.

Met vriendelijke groet,

genevieve
161 berichten
genevieve fr

Ja, ik weet dat een betta goed verzorgd moet worden, ik kweek ze met een filter maar natuurlijke aquaristiek is een andere wereld die mij zeer interessant lijkt om te ontdekken en het is zeker mogelijk om het te doen, je moet gewoon informatie inwinnen, persoonlijk ken ik de "basis", maar als Lucile geïnteresseerd is, zal ze naar meer geïnformeerde forums moeten gaan, maar het is zeker mogelijk om een natuurlijk aquarium te maken met verwarming met een betta.

Bovendien is het filter niet nodig in een aquarium als het aquarium beplant is zie ik het probleem niet. Aangezien er in de natuur geen "biologisch" of "mechanisch" filter is, maar natuurlijk: de planten.


Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.