Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies CBD Olie 5% voor honden en katten QUALITY SENS

90% van klanten

bevelen dit product aan

29 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Alice
3 berichten
alice fr
hallo, komt het uit biologische landbouw?
Marine
1 berichten
marine fr
Bonjour non ce n'est pas bio
Sabrina
1 berichten
sabrina fr
Hallo, hoeveel druppels per dag moet ik geven aan mijn kat van 5,6 kg?
Melanie
3 berichten
melanie fr
Hallo, voor een kat van 7kg geef ik hem cbd (ander merk maar dosering geadviseerd door mijn dierenarts voor sativiavet relax 5% wat neerkomt op 1 druppel 's ochtends en 2 druppels 's avonds elke dag... voor een grote kat die gewend is, in het begin kreeg hij 1 druppel 's ochtends en 1 druppel 's avonds van 2.5%
Morgane
1 berichten
morgane fr
Hallo, is dit product bedoeld om als een kuur of doorlopend gebruikt te worden? Bedankt.
SANDRINE
2 berichten
sandrine fr
Hallo, ik geef het momenteel continu omdat het haar kalmeert als we het huis verlaten, ze is minder angstig. Ik zal kijken om het geleidelijk aan te stoppen
Dominique
1 berichten
dominique fr
Hallo. Op dit moment geven we onze hond continu druppels. Ze is gekalmeerd en voelt minder pijn. Geen contra-indicaties volgens mijn dierenarts.
Steve
1 berichten
steve fr
Hallo,Persoonlijk geef ik het continu, 5 druppels 's ochtends, 's middags en 's avonds om de pijn van mijn oude hond te verlichten, (Vrouwelijke Boxer 13,5 jaar oud met artritis).
Catherine
1 berichten
catherine fr
Bonjour,Mon cocker était stressé dès ses 2 mois,il prend le CBD au quotidien 5 gouttes 2 fois par jour et depuis quelque temps uniquement 5 le matin, et je peux vous dire que tout le monde a vu la différence de son comportement, il est devenu zen
Lucie
1 berichten
lucie fr
Bonjour, mon chat n'a jamais accepté l'odeur et la refuse catégoriquement. J'ai tenté sur ses croquettes, je n'ai jamais voulut la forcer. Donc pas concluant pour nous
Sonia ISABEL
1 berichten
sonia isabel fr
Bonjour,Pour ma part, je le donne en continu, 5 gouttes le soir pour soulager les douleurs de mon vieux chat de 17 ans ...il est plus détendu ,
catherine
1 berichten
catherine fr
hallo, van jongs af aan is mijn setter een stresskip en hyperactief. Ik blijf continu geven en ik zie het verschil. 's Ochtends en 's avonds op een La vache qui rit-worstje;
Angelika
1 berichten
angelika fr
Bonjour, mon chat refuse aussi de le prendre, je lui mets une goutte sur le dessus de sa patte, il fini par se lecher la patte pour la nettoyer.
louise
1 berichten
louise fr
Ik heb deze olie aan mijn 13-jarige hond gegeven en na een week kreeg ze diarree, dus ik ben gestopt en ik denk na
Mandy
1 berichten
mandy fr
Hallo, wat is het verschil tussen dit product en de QUALITY SENS hennepolie?
Sandy
3 berichten
sandy fr
Hallo, Ik heb een kat die al jaren bijzonder gespannen is, hij heeft chronische stress en zelfs in een rustige omgeving met alleen mij en mijn partner, is er geen verbetering en blijft hij de hele dag verstopt en komt 's avonds maar heel weinig tevoorschijn. Met of zonder een andere kat als gezelschap, maakt geen verschil. Hij plast alleen in de kattenbak, de rest doet hij op de grond op een schone plek. Wat gezondheid betreft, is hij door drie verschillende dierenartsen gezien en geen van hen heeft de oorzaak van deze stoornis gevonden, noch hoe het te behandelen. Feliway helpt ook niet echt. Sorry, dit is een beetje lang geworden en voor degenen die dit tot het einde hebben gelezen, denken jullie dat dit product mijn kat kan helpen? Of hem tenminste een beetje kan kalmeren? Ik dank jullie.
isabelle
4 berichten
isabelle fr
Hallo, ik heb een kat die 9,9 kg weegt, ondanks een streng dieet gedurende meerdere jaren. Ik heb olie geprobeerd, maar zag weinig verbetering, dus heb ik 10% CBD geprobeerd, en hij is rustiger en begint eindelijk een paar gram te verliezen! Het effect is ook niet onmiddellijk, het duurt een paar dagen voordat je de effecten begint te zien. Mijn epileptische en hyperactieve hond (niet gespeend) heeft ook baat bij 10% CBD, buiten kan ze eindelijk stoppen met blaffen naar alles wat voorbij komt of vliegt! De CBD die hier aangeboden wordt, is goed voor dieren met een lage stressniveau of voor dieren die een beetje pijn hebben, niet meer, maar het is een goed begin dat we het te koop beginnen te zien!
Patricia
1 berichten
patricia fr
Hallo, ik geef mijn kat al een maand deze CBD omdat hij erg angstig is en epilepsieaanvallen krijgt bij veel stress (dierenartsbezoek). Er is duidelijk verbetering, ik raad u aan het te proberen, het werkt veel beter dan Zylkene. De resultaten waren na de 2e week goed zichtbaar (1 druppel 's ochtends en 1 druppel 's avonds). Hij is veel rustiger, minder bang. Het is fijn om hem zo sereen te zien. Ik heb gemerkt dat de CBD beter wordt opgenomen als hij het direct in zijn mond krijgt of in de melk. Soms doe ik het in natvoer met saus. Ik hoop dat het ook voor uw katje zal werken!
GILLES
1 berichten
gilles fr
Hallo. Feline hemobartonellose kan stress veroorzaken. Het is een sluipende ziekte die niet gemakkelijk te detecteren is, en dierenartsen denken er niet altijd aan. Mijn kat was gestrest, hij hoestte. Aanvankelijk werd hij behandeld voor astma, wat hij niet had. Het was een maagzweer. Vervolgens kreeg hij aanvallen, hij liep scheef, was levenloos in zijn mandje en plaste op zichzelf. Men zei mij dat het neurologisch was en dat er niets aan was te doen. Dan werd er gezegd dat het artrose was. Zeker, hij heeft artrose, maar in werkelijkheid lijdt hij aan deze ziekte die de gastritis en al de rest heeft veroorzaakt. Uiteindelijk is er na aandringen een PCR-test gedaan. Positief voor micro plasma felis. Behandeling met homeopathie en fytotherapie, antibiotica. Hij begon weer rond te dartelen. Het probleem is dat ik hem CBD heb gegeven om zijn artrose te verlichten, maar de andere ziekte valt de leverwegen aan, dus de CBD heeft de zaken verergerd omdat het vet is en de kat niet in staat is om elke dag voldoende te evacueren. Dus CBD ja, maar alleen in kleine kuren en zonder onderliggende ziekte. https://arnaudveto.blogspot.com/2010/12/le-rescue.html?m=1
Nathalie
5 berichten
nathalie fr
Bonjour, mon chat se lèche compulsivement plus de la moitié du ventre et l'intérieur des pattes arrière jusqu'à la peau. J'ai déjà essayé un traitement type apaisant mais cela ne semble pas suffisant pour revenir à la normale. Ce traitement a t-il permis un retour à la normale pour vos animaux?Merci d'avance pour votre retour.
sylvain
1 berichten
sylvain fr
Hallo, ik heb hetzelfde probleem met mijn kat en daarom heb ik dit product gekocht dat ik net heb ontvangen. Geef me een week en ik zal je mijn mening geven. Bedankt en veel succes
Nathalie
5 berichten
nathalie fr
Bedankt Sylvain, ik zie je over een week!
isabelle
4 berichten
isabelle fr
Compulsief likken is een stress-gerelateerde likdermatitis, zoals ik hierboven al zei, mijn kat van 9,9 kg lijdt eraan en heeft ook last van compulsief likken, en haarverlies op de dijen en poten. Het is gestopt sinds hij op 10% CBD zit, omdat hij minder gestrest is, zoekt hij minder naar voedsel en slaapt hij steeds meer op zijn rug, iets wat hij niet meer deed, en vooral, hij speelt weer met zijn soortgenoten.
Nathalie
5 berichten
nathalie fr
Na een maand van behandeling is het gedrag meer ontspannen en de uitstapjes frequenter en langer, maar het likken is niet volledig verdwenen. En voor uw dieren? Duidelijke verbetering? Ik vraag me af of ik de dosering niet zou moeten verhogen, ik doe 's ochtends en 's avonds een druppel zoals aangeraden op het flesje, maar het heeft niet alles opgelost...
Le gallic
1 berichten
le gallic fr
Ik zou graag willen weten hoeveel druppels er ongeveer in een flesje van 10ml zitten (om te weten hoe lang een flesje meegaat).
Nathalie
5 berichten
nathalie fr
Hallo, alles hangt af van het gewicht van het dier dat behandeld wordt. Bij dit product wordt 2 druppels per 5kg aanbevolen, ik ben een maand geleden begonnen met de behandeling voor mijn kat en het volume van het flesje is niet echt veel afgenomen! Ik hoop dat ik u heb kunnen helpen.
Beatrice
1 berichten
beatrice fr
ik heb net de informatie gevonden terwijl ik zocht voor mijn eigen informatie. Een flesje van 10 ml bevat gemiddeld 200 druppels
Katia
9 berichten
katia fr
Hallo, Voor mijn 3 katten geef ik ze dagelijks continu 1 druppel gedurende minimaal 3 maanden voor de pijn (ik geef het aan hen in de herfst en de winter vanwege de vochtigheid, minder pijn). Ik doe hetzelfde met een verschillende dosering voor mijn paarden, ezels en pony's om dezelfde redenen. Net als voor mezelf, want ik heb 2 chronische ziekten. Kortom, ik beveel CBD ten zeerste aan.

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.