Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

1e verandering neons

1 réponse
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Jérôme
1 berichten
jérôme fr


Hallo,

  ik wil mijn 2 PHILLIPS AQUARELLE TL5 HO 24W neonlampen die standaard bij mijn aquarium werden geleverd vervangen. Mijn vragen zijn: welke modellen, welke kleuren, moet ik 2 verschillende kleuren gebruiken?

bedankt voor uw antwoorden

franck
233 berichten
franck fr

hallo

voor je neonlampen kunt je dezelfde kopen bij je vishandel of je kunt een ander merk kiezen.

afhankelijk van wat je in je aquarium hebt, kun je de kleuren veranderen maar vermijd vooral blauwe neonlampen, ze zijn misschien mooi, maar ze bevorderen de groei van algen .

als je natuurlijke planten hebt, moet je speciale neonlampen voor hen nemen. vraag tenslotte advies aan een verkoper


Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.