Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten
Automatisch vertaald tekst

Beste E-Commerçant van het jaar 2025 | ZOOMALIA in de running!

Zoomalia, de Franse leider in online dierenwinkels voor hond, kat en NAC's van alle rassen, is trots te kunnen aankondigen dat ze deelnemen aan de trofeeën Beste E-commerçant van het Jaar. Gelanceerd in 2013, heeft deze jaarlijkse wedstrijd als doel om per categorie de meest innovatieve e-commercebedrijven in het zonnetje te zetten. De deelname van Zoomalia aan de editie 2025 van deze trofeeën biedt een unieke kans om de ambitie van het merk publiek te maken en te erkennen, namelijk het bieden van de beste producten tegen de beste prijzen, en om steeds beter tegemoet te komen aan de verwachtingen en behoeften van haar klanten, maar ook aan die van hun dieren.
Opgericht in 2010, heeft Zoomalia zich in minder dan 15 jaar tijd opgeworpen als de referentie voor dierenliefhebbers. Met meer dan 2 miljoen tevreden klanten, een omzet van 93 miljoen euro in 2023 en niet minder dan 37 winkels in Frankrijk, bevestigt het merk jaar na jaar zijn leiderspositie. Het geheim? Een zeer ruime keuze van meer dan 30.000 producten, 12 exclusieve merken ontwikkeld binnen het bedrijf en een team van experts die klaarstaan om te luisteren naar de behoeften van de dieren en hun baasjes.
De stemmen om de verschillende winnaars van de "Trofeeën Beste E-commerçant van het Jaar 2025" te kiezen zullen sluiten op 8 juli 2024, met een aankondiging van de finalisten op 30 augustus en de winnaars in oktober tijdens een officiële ceremonie waarvan de datum later bekend zal worden gemaakt. Tot die tijd zal Zoomalia hard werken om te bewijzen dat ze alle troeven in handen heeft om de felbegeerde prijs te winnen! 
Stem op de kandidatuur van Zoomalia! Dus, wat maakt Zoomalia een serieuze kanshebber voor de titel van "Beste E-commerçant van het Jaar 2025"? Terugblik op het traject en de betrokkenheid van een merk dat net even anders is, met de nadruk op dierenwelzijn en klanttevredenheid.

wedstrijdposter hond met speurneus: stem op Zoomalia beste e-commerçant

Zoomalia, de beste Franse e-commerçant, veel meer dan een online dierenwinkel!

Bij Zoomalia beperken we ons niet tot het verkopen van dierenvoeding of accessoires. Sinds de oprichting in 2010 heeft het bedrijf zich ten doel gesteld het leven van huisdieren en hun mensen te vergemakkelijken en te verrijken. Hoe? Door een unieke klantbeleving te bieden, die de beste keuze combineert met de beste prijzen, en service door gepassioneerde experts.

Met meer dan 30.000 producten beschikbaar op hun website, biedt Zoomalia een van de grootste assortimenten in de markt. Van voedsel tot speeltjes en verzorgingsproducten, er is voor iedere voorkeur en elk budget wat wils. Het merk ontwikkelt ook 12 exclusieve merken met speciaal ontworpen assortimenten om aan de specifieke behoeften van elk dier te voldoen, van katten en honden tot NAC's, kippen, paarden en andere boerderijdieren.

Maar de kracht van Zoomalia ligt vooral in haar team van gepassioneerde medewerkers. Als dierenliefhebbers, zijn de 300 medewerkers continu in training om klanten de beste adviezen te geven, zowel in de winkel zoomalia als online. Door hun expertise kunnen zij de meest geschikte producten voor elk dier aanbevelen en alle vragen beantwoorden, zelfs de meest ingewikkelde.

Deze unieke combinatie van keuze, prijzen en advies heeft al meer dan 2 miljoen klanten in Frankrijk en Europa overtuigd. En het houdt niet op! Met een omzet van 93 miljoen euro in 2023 en een groei van meer dan tien procent elk jaar, bevestigt Zoomalia haar leiderspositie en staat te popelen om dat via haar deelname aan de wedstrijd "Beste E-commerçant van het Jaar" te laten zien.

kat die de hand van zijn eigenaar likt

Een unieke winkelervaring ten dienste van dierenwelzijn

Als Zoomalia in eerste instantie online bekendheid heeft verworven, heeft het merk ook een netwerk van fysieke winkels ontwikkeld die hun imago weerspiegelen: warm, deskundig en gericht op dierenwelzijn. Met al 37 verkooppunten in Frankrijk, is Zoomalia vastbesloten haar unieke concept store bij het grote publiek bekend te maken.

Een Zoomalia winkel binnenlopen betekent binnenstappen in een wereld die van A tot Z is ontworpen voor dieren en degenen die van ze houden. Hier zijn honden en katten welkom en kunnen zelfs genieten van speciaal ingerichte speel- en rustgebieden voor hen. Ondertussen kunnen hun eigenaren door de gangen dwalen en een ruime keuze aan kwaliteitsproducten ontdekken, van design speelgoed tot biologische shampoo tot hondenvoer zonder granen.

Maar wat echt het verschil maakt, is vooral het onthaal en de op maat gegeven adviezen door de teams in de winkel. Alle verkopers zijn gepassioneerd en worden regelmatig getraind om hun expertise over de verschillende werelden te delen: honden, katten, knaagdieren, vogels, vissen, reptielen… Zo kun je vertrekken met het perfecte product en alle informatie om voor je dier te zorgen in de beste omstandigheden.

Een ander voordeel van de Zoomalia-winkels: de talrijke diensten en evenementen die het hele jaar door worden aangeboden. Van trimworkshops tot fotosessies tot het uitdelen van cadeaus, er is altijd een goede reden om de winkel te bezoeken of opnieuw te bezoeken. Dit alles in een vriendelijke en warme sfeer, waar het welzijn van dieren en de relatie van vertrouwen met hun baasje centraal staat.

Met deze unieke concept store herdefinieert Zoomalia de ervaring van de dierenwinkel en bewijst dat de beste van het web en fysieke handel gecombineerd kunnen worden ten dienste van de dierenzaak. Een aanzienlijke troef om de jury van de wedstrijd "Beste E-commerçant van het Jaar" te overtuigen en wie weet, de eerste dierenwinkel te worden die de prestigieuze titel wint!

Entree van een Zoomalia-winkel: de beste e-commerçant

Zoomalia, een innovatief bedrijf gericht op de toekomst

In 14 jaar tijd heeft Zoomalia voortdurend geïnnoveerd om de ervaring van haar klanten en het welzijn van de dieren te verbeteren. Nieuwe technologieën, ontwikkeling van exclusieve producten, internationale uitbreiding... Het bedrijf is resoluut op de toekomst gericht en wil dat kenbaar maken via haar deelname aan de wedstrijd "Beste E-commerçant van het Jaar".

Wat technologische innovaties betreft, heeft Zoomalia gekozen om massaal te investeren in haar logistieke en digitale tools. Met een magazijn van 21.000 m² voorzien van de laatste technologieën voor orderverwerking en verzending, kan de winkel haar klanten binnen 24 uur overal in Frankrijk leveren, met een tevredenheidsscore van 98%. Ook op haar website zet Zoomalia in op vloeiendheid en personalisatie, met functies voor op maat gemaakte aanbevelingen en een chatbot om 24/7 vragen van internetgebruikers te beantwoorden.

Innovatie betekent ook de ontwikkeling van exclusieve producten en diensten, bedacht door de teams van Zoomalia om steeds beter te voldoen aan de behoeften van dieren en hun eigenaren. Daarom biedt het merk al zijn eigen merken, ontwikkeld met deskundigen in voeding en diergedrag. Voortdurend aangevuld met nieuwe recepten en trendy accessoires, tot groot plezier van de dieren en hun pet-parents! Ontdek ze in onze online dierenwinkel: Dailys, Optimus, Crocorico, Quality Sens, Quality Clean, Zoomalia Basic, Zolia, Iako, Reptil'us, Watpond, Watsea, Fisae.

Ten slotte onderscheidt Zoomalia zich door zijn ambitie om uit te breiden, zowel in Frankrijk als internationaal. Al aanwezig in 7 Europese landen, is het bedrijf van plan om het aantal winkels tegen 2025 te verdubbelen en haar online aanwezigheid op nieuwe markten te versterken. Dit alles terwijl de fundamenten behouden blijven: keuze, prijs en advies ten dienste van dierenwelzijn.

Logistiek Zoomalia: Beste e-commerçant


Om te Onthouden! Dit zijn allemaal troeven die van Zoomalia een serieuze kanshebber maken voor de titel "Beste E-commerçant van het Jaar 2025". Vastberaden gericht op de toekomst, belichaamt het bedrijf een nieuw model voor dierenwinkels dat innovatiever, deskundiger en meer betrokken is. Aantrekkelijk genoeg om een jury van professionals te bekoren en vooral, de miljoenen diereneigenaren die al dagelijks op het merk vertrouwen. Tot ziens in oktober 2025 voor de uitslag :)

Trofee voor Beste E-Commerçant: uw vragen

Wat is de wedstrijd "Beste E-commerçant van het Jaar"?

De wedstrijd "Beste E-commerçant van het Jaar" is een jaarlijks evenement dat sinds 2013 door Qualimetrie georganiseerd wordt. Het beloont de meest geliefde Franse e-commerce sites van consumenten in verschillende categorieën: mode, beauty, high-tech, levensmiddelen, dierenwinkels...

De winnaars worden gekozen op basis van een online enquête onder een groot panel van internetgebruikers, die hun tevredenheid beoordelen op basis van criteria zoals de kwaliteit van het aanbod, de prijs-kwaliteitverhouding, de koopervaring, levering of klantenservice. Een teken van vertrouwen en erkenning voor de gekozen merken!

Waarom neemt Zoomalia deel aan de wedstrijd?

Voor Zoomalia is deelname aan de wedstrijd "Beste E-commerçant van het Jaar 2025" een logische stap, vooral omdat het al een E-commerce Trofee won in 2015. Als Franse marktleider in online dierenspeciaalzaken wil het merk zijn expertise en de kwaliteit van zijn aanbod bij het grote publiek erkend zien. Het is ook een kans om haar dagelijkse inzet te benadrukken: keuze, prijs en advies ten dienste van dierenwelzijn.

Door zich tussen andere e-commerce spelers te meten, in alle sectoren, wil Zoomalia bewijzen dat een dierenspeciaalzaak net zo innovatief en effectief kan zijn als een mode- of high-tech site. Tot slot is het een mooie kans om haar teams en haar klanten rond een gemeenschappelijk project te verenigen: Zoomalia het favoriete merk maken van alle dierenliefhebbers!

Hoe kan ik Zoomalia steunen in deze wedstrijd?

Om Zoomalia te steunen in haar streven naar de titel "Beste E-commerçant van het Jaar 2025", is het heel eenvoudig! Neem deel aan de online enquête die door Qualimetrie wordt uitgevoerd van 8 juni tot 8 juli 2024. Als je al eens hebt besteld op zoomalia.com of in de winkel, kun je je mening geven over je koopervaring.

Elke stem is belangrijk om Zoomalia te helpen de top te bereiken! Je kunt ook praten met vrienden en bekenden en hen aanmoedigen om te stemmen. Hoe meer mensen Zoomalia's producten en diensten aanbevelen, hoe groter de kans dat we de begeerde titel winnen. Dus, klaar om te stemmen en je favoriete dierenwinkel te laten winnen?

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord